Mega-Inliner: "Moreel appèl op beslissers."

Enige jaren geleden ontdekte Sidon van Laarhoven, CEO bij Mega-Inliner, hoe hij door middel van een uiterst eenvoudige ingreep het aantal transportbewegingen wereldwijd drastisch zou kunnen terugbrengen, evenals het grote aantal daaraan gerelateerde reinigingen van tankcontainers. De vondst is even simpel als revolutionair en heeft een enorme positieve impact op de wereldwijde CO2-footprint en de verspilling van kostbaar (drink)water.



Aan de basis staat een uit hoogwaardig kunststof vervaardigde zak, de Mega-Inliner®. Eenmaal geplaatst in een Mega-Inliner® tankcontainer is deze te vullen met elk denkbare (niet gevaarlijke) vloeistof. Zuurstof kan er niet bij, gassen kunnen niet ontsnappen. De vloeistof komt in topconditie aan en de tankcontainer blijft schoon en slijt niet. Doordat een tankcontainer gelost wordt door middel van luchtdruk blijft er bij het legen nauwelijks vloeistof achter.



Door deze manier van werken is een tankcontainer vrijwel direct na het legen weer klaar voor een nieuwe lading. Bovendien kan dit elke willekeurige andere niet gevaarlijke vloeistof zijn, zonder risico op crosscontaminatie. Revolutionaire vindingen vragen om een doordachte aanpak. Zeker in een erg competitieve en traditionele branche. Daarom wilde de start-up krachtige en overtuigende communicatiemiddelen inzetten. Mega-Inliner nodigde twee bureaus uit om hun visie en voorstel voor te leggen. De opdracht werd uiteindelijk MarComeleon gegund dankzij de voorgestelde integrale aanpak, met een compleet marketingcommunicatieplan tot aan de implementatie van alle benodigde marketingcommunicatiemiddelen. MarComeleon ontwierp het logo en de huisstijl, bedacht de pay-off, verzorgde het ontwerp van de corporate brochure en leaflets, schreef alle teksten voor gedrukte en online media en realiseerde een uitgebreide impact-animatie. Daarnaast verzorgden we het ontwerp en de realisatie van de signing van de tankcontainers en de aankleding van de verschillende beurzen.


Het eindresultaat sluit aan op de drie belangrijkste doelstellingen: het toont de impact en mogelijkheden van Mega-Inliner®, het doet een moreel beroep op beslissers én het belichaamt power en vastberadenheid ten aanzien van de initiatiefnemers.


Gereedschap

Sitemap

Neem contact met ons op!

Kies voor de meest effectieve route.

Kies voor het groenste bureau van Nederland.

Kies MarComeleon. 

Mail of bel:
info@marcomeleon.nl

+31 (0)40 - 84 82 714
 

Volg MarComeleon: 




MarComeleon

Opmerkelijk veelzijdig in strategie, concept & realisatie. 

  • YouTube - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • Facebook - White Circle

© 2020 MarComeleon | Leveringsvoorwaarden | Disclaimer | Privacy