Zo gaan wij om met uw privacy.
Privacy Statement - 2024
Bij MarComeleon respecteren wij jouw privacy en wij vinden het belangrijk dat er zorgvuldig wordt omgegaan met jouw persoonsgegevens. Wij houden ons aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Lees in dit privacy statement hoe wij met jouw persoonsgegevens omgaan.
Wie is de verwerkingsverantwoordelijke in de zin van de AVG?
MarComeleon, gevestigd aan de Het Scheperseind 19, 5555 KZ in Valkenswaard en geregistreerd bij het KvK onder nummer 69669120, is verantwoordelijk voor het verwerken van jouw persoonsgegevens. Dit betekent dat KLANT bepaalt welke gegevens wij van jou verwerken, hoe dat gebeurt, voor welke doelen en hoe lang. Wij verwerken persoonsgegevens onder andere door ze op te slaan of door ze te delen met andere partijen.
Wanneer verzamelen wij jouw persoonsgegevens?
Wij verzamelen jouw persoonsgegevens als je ons je jouw gegevens toestuurt, onze website bezoekt en je gegevens invult of achterlaat, (je een account aanmaakt op onze website en je op een andere wijze aanmeldt,) of wordt aangemeld om gebruik te maken van onze dienstverlening.
Waarom verzamelen we jouw persoonsgegevens?
Wij verzamelen en verwerken jouw gegevens voor de uitvoering van onze diensten, daaronder vallen; strategie, ontwerp en realisatie binnen de marketingcommunicatie.
Welke gegevens verzamelen we?
MarComeleon verzamelt de volgende gegevens:
NAW-gegevens (naam, adres en woonplaats), geboortedatum en geboorteplaats, geslacht, nationaliteit, burgerlijke staat, telefoonnummer en e-mailadres.
Waarom mogen wij deze persoonsgegevens bewaren?
Wij mogen deze gegevens op basis de AVG verzamelen omdat wij je daarvoor in sommige gevallen nadrukkelijk om toestemming hebben gevraagd. De toestemming die je geeft kan je uiteraard op elk moment weer intrekken.
Ook zijn deze persoonsgegevens noodzakelijk om de overeenkomst en/of gebruikersvoorwaarden die we met je zijn overeengekomen goed uit te kunnen voeren en te kunnen voldoen aan de wettelijke verplichtingen.
Wat doen wij om jouw persoonsgegevens te beveiligen?
Wij beveiligen jouw persoonsgegevens door de toegang tot jouw persoonsgegevens te beperken, je account te beveiligen en gebruik te maken van beveiligde systemen, communicatiekanalen en netwerkbeveiliging. Ook maken wij afspraken over goede beveiliging van jouw persoonsgegevens met partijen die voor ons gegevens van jou verwerken.
Hoe lang bewaren wij jouw persoonsgegevens?
Jouw gegevens worden nooit langer bewaard dan noodzakelijk is voor de doelen waarvoor wij jouw gegevens hebben gevraagd. Daarbij houden wij rekening met de wettelijke bewaartermijnen.
Met wie kunnen wij jouw persoonsgegevens delen?
MarComeleon kan jouw gegevens delen met andere partijen, dit doen wij conform de geldende AVG. De partijen waar MarComeleon jouw gegevens mee kan delen zijn; onder andere drukkerijen, fullfilment bedrijven en online marketingpartners.
Om onze diensten te kunnen uitvoeren, krijgen wij daarnaast hulp van partijen die voor ons gegevens van jou verwerken. Met dit soort partijen maken wij afspraken over beveiliging, geheimhouding en de rechten die jij hebt.
Zakelijke relaties
MarComeleon verwerkt ook persoonsgegevens van zakelijke relaties. Daarbij gaat het om namen, contactgegevens (zoals telefoonnummer en e-mailadres) en functies van die contactpersonen die werken bij de organisaties waarmee wij zakendoen. Deze gegevens worden alleen gebruikt in het kader van onze dienstverlening en voor het onderhouden van de zakelijke relatie.
Wat zijn jouw rechten in het kader van de AVG?
Je kan een verzoek indienen om:
- Inzage te krijgen in de persoonsgegevens die wij van jou verwerken;
- De gegevens die wij van jou hebben te wijzigen, als deze bijvoorbeeld onvolledig of onjuist zijn;
- Persoonsgegevens door ons te laten verwijderen of verwerking te beperken, tenzij wij een goede reden, zoals een wettelijke verplichting, hebben om de persoonsgegevens te verwerken of niet te verwijderen;
- Jouw gegevens over te dragen.
In geval van een verzoek, zullen wij ter bescherming van de persoonsgegevens, jouw identiteit moeten kunnen vaststellen.
Wil jij contact opnemen of jouw rechten uitoefenen?
Vragen, opmerkingen of je rechten uitoefenen? Neem dan gerust contact met ons op.
Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal!
Andere goeie verhalen.
Van Marktplaatsverkoper naar een sterk merk.
Aan QuipSavers mochten we een compleet marcom-pakket aanbieden: van idee tot strategie en van concept tot uitvoering. Voor Hans was het vooral handig dat hij met al zijn plannen niet hoefde te gaan shoppen bij verschillende partijen. Hij had één aanspreekpunt, MarComeleon regelde alles.
Glasheldere communicatie naar inwoners.
Bij veel van deze projecten is MarComeleon betrokken van concept tot realisatie. We ontwerpen folders, flyers, brochures, bouwborden en banners. We schrijven teksten voor websites, persberichten, social media en advertenties. We maken filmpjes, ontwikkelen enquêtes en dragen ideeën aan om een campagne nog meer impact te geven.
Nieuwe start na verhuizing.
Samen met MarComeleon ging Tom aan het werk om zijn huisstijl en communicatie volledig te vernieuwen. Als eerste werd een nieuwe naam bedacht: Zorgwinkel De Bus. Kort, krachtig en to the point. Slogan: Met de beste service dus! Want dat is waar Zorgwinkel De Bus in uitblinkt.
Unieke samenwerking voor een innovatieve medtech startup.
We zijn begonnen met het herontwerpen van het Salvia-logo. We hebben de aanpassingen vastgelegd in een digitaal huisstijlhandboek, waarin de kleuren, lettertypen en verschijningsvormen van het logo zijn beschreven. Op deze manier kunnen logo en huisstijl in de toekomst consistent worden toegepast. Uiteindelijk hebben we de gekozen ‘look and feel’ uitgewerkt naar diverse communicatiedragers.
Werken aan een sterk eigen merk.
Aan de hand van het marketing-communicatieplan van MarComeleon kwam er een nieuwe huisstijl en beeldmerk. Laila’s partner vernieuwde de website, MarComeleon liet de webteksten opfrissen en verzorgde nieuwe, professionele fotografie. Ook ontwierpen we een fraaie brochure en advertentiemateriaal.
Verhuizing geeft nieuwe impuls aan uitstraling bedrijf.
Dit supergespecialiseerde bedrijf verhuisde onlangs naar Flight Forum bij Eindhoven Airport. Via een oude relatie kreeg MarComeleon het verzoek om een leuk timelapse-filmpje te maken van de verhuizing. Oja, of het snel geregeld kon worden want de verhuizing was de volgende dag.
Een professionele en eenduidige uitstraling, online en offline.
We bedachten niet alleen een nieuw logo en bijpassende huisstijl, we regelden ook het drukwerk, verzorgden de fotografie op locatie en bouwden een compleet nieuwe website (www.acnwater.nl). We ontwierpen een opvallende verlichte zuil, gevelreclame en de reclame op de bedrijfsauto’s, stuk voor stuk eyecatchers van jewelste.
Volledig nieuw gezicht voor gemoedelijk winkelcentrum.
Om de naam meer aan te laten sluiten bij de rol van De Belleman in de Dommelse gemeenschap, stelden we voor om het woord ‘winkelcentrum’ te verruilen voor ‘winkelhart’, en de slogan ‘gemoedelijk en veelzijdig’ toe te voegen. MarComeleon tekende voor het nieuwe logo-ontwerp en bijpassende huisstijl.
Campagne met een feestelijk tintje.
Om het 50-jarig bestaan te vieren én om nieuwe peuters te werven heeft MarComeleon in zeer korte tijd een brede campagne opgezet voor Peuterdorp. Compleet met aangepast jubileumlogo, huis-aan-huisfolders in heel Valkenswaard, een advertentie, Facebook-header, posters, folderdisplays en een persbericht, voor de publiciteit binnen de hele gemeente.
Externe communicatie voor ICT bedrijf aantrekkelijk gepresenteerd.
Voor het hoofdkantoor in Eindhoven realiseerden we diverse communicatiemiddelen. Zo zijn we gestart met een beurspresentatie in de Jaarbeurs Utrecht, waarna we diverse films produceerden, voor onder andere wervingsdoeleinden en maakten we een commerciële videoclip. Daarnaast ontwikkelden we een HTML 5-bannercampagne waarbij tekst, beeld en dynamische elementen een opvallend geheel vormden.
Karakter, ambitie en samenwerking.
Nadat we ons voor hadden gesteld, namen we de leden van het bestuur mee in een verrassend voorstel: “kies voor een nieuwe naam, die ambitie en samenwerking uitstraalt en de jeugd aanspreekt”, omdat we vonden dat de huidige naam meer een slogan was dan de naam voor een initiatiefgroep.
Vernieuwing diverse pakket van marketingcommunicatiemiddelen.
Voor de vestigingen in de gemeente Valkenswaard werd MarComeleon gevraagd om als voorkeursleverancier het complete communicatiepakket opnieuw vorm te geven: Ontwerp, vormgeving, opmaak en realisatie van onder andere diverse folders, de nieuwsbrief, uitnodigingen, advertenties, baniervlaggen, ansichtkaarten en sponsorborden.
Vernieuwing en continuïteit in duurzame communicatie.
MarComeleon werd in eerste instantie benaderd voor een fris nieuw design voor bestaande gedrukte communicatiedragers. Op basis daarvan realiseerden we een nieuwe HTCE-welkomstkrant voor nieuwe medewerkers, een compleet nieuwe corporate brochure, inclusief alle Engelse teksten en portretfotografie en een plattegrond.