Voor inwoners van Dommelen en directe omgeving is Winkelcentrum De Belleman niet alleen een plek waar je al je dagelijkse boodschappen haalt, maar ook een plek waar je je elkaar ontmoet, in een gezellige ambiance. De Belleman heeft het allemaal. In 2020 heeft het winkelcentrum een grootscheepse renovatie ondergaan. Ook qua marketingcommunicatie was men toe aan vernieuwing.
Om de naam meer aan te laten sluiten bij de rol van De Belleman in de Dommelse gemeenschap, stelden we voor om het woord ‘winkelcentrum’ te verruilen voor ‘winkelhart’, en de slogan ‘gemoedelijk en veelzijdig’ toe te voegen. MarComeleon tekende voor het nieuwe logo-ontwerp en bijpassende huisstijl. Daarnaast voerden we deze nieuwe richting door in alle denkbare uitingen. Van lichtreclame tot aan bewegwijzering, van spandoeken tot aan banners en van website tot aan social media-kanalen (Google, Facebook, YouTube en Instagram). Bovendien verzorgden we de gehele openingscampagne (met onder andere de verspreiding van 17.000 full colour folders met 20 pagina’s inclusief acties, advertenties, persberichten, openingsevent, photoshoot en ga zo nog maar even door). Het volledige pakket (ontwerp, content, coördinatie en communicatie, begeleiding en projectmanagement, drukwerk en realisatie) is ondergebracht bij MarComeleon en naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Comentários